sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Selvisin!



En uskonu et tää päivä tulis et miun ei oo pakko tehä mitää koulujuttuja!...ei stressiä tai minuuttiaikatauluja. 

Syksyn kirjotukset on nyt sitten hoidettu...mitä nyt olin kuumeessa sekä ruotsin, että matikan kirjallisissa, mutta se huomioon otettuna meni ihan hyvin:) Ruotsia kyl vielä vähä jännään, et miten meni, kun oli jotenkii tosi vaikee koe...toivottavasti läpäisen!

Ensi viikolla alkais sitten työssäoppiminen ja sain jopa paikankin hankittua eilen!:D Oon nyt sitten menossa vanhalle yläasteelleni käsityöavustajaksi...YAY!:3

Oon jotekii nii onnessani et pääsin sinne, koska muuten olisi ollut tiedossa 2,5 kk varastohommia vaateliikkeessä. Ei siinä muuten mitään, mutta olin viimevuonna Sokoksella sen 10 vikkoa, mikä oli kyllä tosi opettavainen ja mukava jakso ja pääsin tekemään nii paljon kaikkea erillaista myymälätyötä, asiakaspalvelusta-tavaran vastaanottoon ja somistukseen, että olisi ehkä ollut liian samanlaista mennä nytkin vaateliikkeeseen...ja kaikkihan sen tietää että ylä-asteen "rättikässässä" ei voi koskaan olla liikaa opettajia ja avustajia;)

Koska tämmöisiä, "mitäs sitä nyt sit tekis..." -päiviä on miun kiireisessä opiskelijaelämässä aivan liian vähän, aion nyt nauttia ja laiskotella koko rahan edestä!:D Harmi vaan, että oon nyt ollu vaihtelevasti kipeenä noista kirjotuksista saakka, tämmöstä ärsyttävää sairaana-terveenä veivausta. Mutta eiköhän tää tästä:)

Mutta koska käyn vieläkin ilmeisesti jollain teho vaihteella en oo voinu olla täysin tekemättä mitään ,vaan oon jo vähä alkanu treenailee noita vaatesuunnittelun ennakko-ja valintakoe tehtäviä eri kouluihin, koska maaliskuun hakuun on loppujen lopuksi enää vaan se 5 kk! 

Tässä ois nyt sit luonnos Rovaniemen vaatesuunnittelun valintakoeharjotuksesta, jonka kimpussa nyt hääräilen:  oman näköinen muotiliikkeen näyteikkuna:)





--------------------------------------3ssi---------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti